ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Teoretická"
Teoretická
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. PhDr. Isabella Pavelková CSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
66 předmětů
99 publikací
Předměty
class
Psychologie (CŽV)
+1
NMUM807 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Psychologie
+1
NPED033 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Diagnostika a autodiagnostika pro učitele
+1
NPED043 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Motivace ve škole
+3
O01313289 |
Pedagogická fakulta
class
Časová persp. - vztah žáků k budoucnosti
OBPS13082 |
Pedagogická fakulta
class
Časová orientace člověka: vztah žáků k budoucnosti
OD0513011 |
Pedagogická fakulta
class
Pedagogická psychologie II
+1
OK0513208 |
Pedagogická fakulta
class
Autodiagnostika pro učitele
+5
OKN913018 |
Pedagogická fakulta
class
Časová perspektiva - vztah žáků k budoucnosti
+2
OKN913031 |
Pedagogická fakulta
class
Autodiagnostika učitele
+3
OKNZ0Q123B |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (56)
Publikace
publication
Životní cíle a atribuční tendence studentů SOU
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Vnímaná osobní zdatnost žáků v úkolové situaci
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Žákovské zaujetí školní prací
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Školní výkonová motivace žáků
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Obtížnost a zaujetí úkolem v matematice
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Časová perspektiva jako významný regulativ v lidském životě a žákovské motivaci
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Motivace žáků k učení. (Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci)
2002 |
Pedagogická fakulta
publication
Psychometrické ověření České verze škály sklonu k nudě (Boredom Proneness Scale): faktorová struktura, vnitřní konzistence, konceptuální souvislosti
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Design of a Research on Students' Perception of Physics Demonstrations
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Do various groups involved in physics education appreciate the same aspects of physics demonstrations? - Ongoing research
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další publikace (89)
Loading network view...