ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "learnt"
learnt
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
doc. Mgr. Cyril Brom Ph.D.
Akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
3 studijní programy
24 předmětů
208 publikací
Studijní programy
programme
Učitelství informatiky pro střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Matematicko-fyzikální fakulta
programme
Obecné otázky matematiky a informatiky
+1
🇨🇿 PhD. |
Matematicko-fyzikální fakulta
Předměty
class
Vývoj počítačových her
ANM50535 |
Filozofická fakulta
class
Umělé bytosti
ANM50546 |
Filozofická fakulta
class
VS - Animovaná a grafická tvorba
ANM50609 |
Filozofická fakulta
class
Umělé bytosti
+1
NAIL068 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Seminář z umělých bytostí
NAIL082 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Seminář z psaní vědeckých textů
NAIL093 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Pedagogická praxe z informatiky 2
NDIN007 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Pedagogická praxe z informatiky 3
NDIN008 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Pedagogická praxe z informatiky (CŽV)
NDIN009 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Didaktika informatiky
NDIN015 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další předměty (14)
Publikace
publication
DyBaNeM: Bayesian Episodic Memory Framework for Intelligent Virtual Agents
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
DyBaNeM: Bayesian Framework for Episodic Memory Modelling
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Turning high-schools into laboratories? Lessons learnt from studies of instructional effectiveness of digital games in the curricular schooling system
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
How to compare usability of techniques for the specification of virtual agents' behavior? An experimental pilot study with human subjects
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Controlling three agents in a quarrel: Lessons learnt
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Are educational computer micro-games engaging and effective for knowledge acquisition at high-schools? A quasi-experimental study
2011 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Rotation-based schedules in elementary schools to prevent COVID-19 spread: a simulation study
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Fakulta sociálních věd, Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium, 3. lékařská fakulta
publication
Adaptace Walker- McConnellovy stupnice sociální kompetence a školní přizpůsobivosti do českého prostředí
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, 1. lékařská fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Is video games' effect on attitudes universal? Results from an empirical study comparing video games' impact on the attitude change of players with different backgrounds
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Contextual animation in multimedia learning materials for pre-adolescents: The saga of null results continues
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (198)
Loading network view...