ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "strategies´"
strategies´
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
prof. RNDr. Jarmila Novotná CSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
116 předmětů
515 publikací
Předměty
class
Úvod do algebry
O02310008 |
Pedagogická fakulta
class
Lineární algebra
+11
O02310009 |
Pedagogická fakulta
class
Polynomická algebra
+9
O02310010 |
Pedagogická fakulta
class
Algebraické struktury
O02310011 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře
+8
O02310062 |
Pedagogická fakulta
class
Lineární algebra II
+3
OB1310101 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře seminář
+1
OB1310106 |
Pedagogická fakulta
class
Finanční matematika
+3
OB1310503 |
Pedagogická fakulta
class
Aplikace algebry
+9
OB1310506 |
Pedagogická fakulta
class
Symetrie v algebře II
+3
OB1310N003 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (106)
Publikace
publication
DIDACTICAL VS. MATHEMATICAL MODELLING OF THE NOTION COMPETENCE IN MATHEMATICS EDUCATION: CASE OF 9-10-YEAR OLD PUPILS' PROBLEM SOLVING
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Hodnocení a metoda CLIL v přírodovědných předmětech
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Podpora komponent algebraických kompetencí ve školní praxi
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Studie řešení slovních úloh v matematickém vzdělávání : Od atomární analýzy k analýze situací
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Může učení kognitivních strategií přispívat k učení matematice?
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Vyvíjíme strategie a materiály. Vliv na vzdělávání učitelů
2007 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Využití „neškolských strategií“ pro řešení úloh v matematice na 2. a 3. stupni
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Feedback in Online Mathematics Tutoring
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Language as a resource for teachers describing mathematics classroom teaching and learning: a comparative approach
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jak tvořit "dobré" otázky pro výuku matematiky
2023 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (505)
Loading network view...