ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "Anchoring vignette method"
Anchoring vignette method
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
Možnosti využití metody ukotvujících vinět při měření nečestného chování žáků ve školách
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Do we compare comparable? A potential solution with the anchoring vignette method
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
Možnosti využití metody ukotvujících vinět při zjišťování ICT znalostí a dovedností
2014 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Metoda ukotvujících vinět v pedagogickém výzkumu: formulace ukotvujících vinět u vybraných konceptů
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Identifying Culturally Preferred Response Patterns Using the Anchoring Vignette Method and the Overclaiming Technique
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
The (in) comparability of ICT knowledge and skill self-assessments among upper secondary school students: The use of the anchoring vignette method
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Aplikace metody ukotvujících vinět v pedagogickém výzkumu : přehled literatury a metodologická doporučení
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Metoda ukotvujících vinět a předcházející metodologické a statistické přístupy
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Možností využití metody ukotvujících vinět při měření podvádění žáků ve školách
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Is the anchoring vignette method sensitive to the domain and choice of the vignette?
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Cross-Country Heterogeneity in Students' Reporting Behavior: The Use of the Anchoring Vignette Method
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Zjišťování porozumění textu v angličtině : Jaké možnosti dává využití metody ukotvujících vinět?
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Subjektivní hodnocení problémů s pohybem : Užití parametrického modelu metody ukotvujících vinět
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Developing a Framework for the Examination of Anchoring Vignette Assumptions Using Cognitive Interviews: A Demonstration in the ICT Skills Domain
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Metodologické přístupy k řešení heterogenity ve stylu odpovídání na (dotazníkové) položky u různých skupin žáků
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
An Examination of Different Methodological Approaches in Student School Behavior Research: The Issue of the Incomparability of Student Self-assessments
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Sebehodnocení motivace k učení se informačním a komunikačním technologiím: výsledky pilotního šetření mezi středoškolskými studenty
+1
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Student online communication skills: enhancing the comparability of self-reports among different groups of students
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Life Satisfaction among Different Groups of Children: Self-Reports, Differential Scale Usage and Anchoring Vignettes
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Rozdíly v sebehodnocení ICT znalostí a dovedností v dotazníkových šetřeních mezi různými skupinami studentů
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Metoda ukotvujících vinět a možnosti využití v pedagogice
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
How Do Learners Perceive and Evaluate Their Digital Skills?
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
The Application of Anchoring Vignettes in the Analysis of Self-assessment of ICT Skills: A Pilot Study Among Czech Secondary School Students
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
The application of anchoring vignettes in the analysis of self-assessment of ICT skills: A pilot study among Czech secondary school students
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining the Assessment of Anchoring Vignettes in Different Information and Communication Technology Competence Domains: The Results of a Pilot Study Among Upper-Secondary Students
+1
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
The Use of Subjective Survey Data: Anchoring Vignettes and Stated Preference Methods
Publikace bez příslušnosti k fakultě