ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "Audience"
Audience
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
O národním charakteru, ženách, lovu na medvědy a mnohém jiném (Záznam z jedné audience u maršála Jugoslávie J. B. Tita)
2013 |
Filozofická fakulta
publication
Audience Transformations : Shifting Audience Positions in Late Modernity
2014 |
Fakulta sociálních věd
publication
Audiences Change News Values
2022 |
Fakulta sociálních věd
publication
Audience / Society Transformations
2014 |
Fakulta sociálních věd
publication
Aktivizace studentů prostřednictvím hlasovacích systémů
2010 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Bringing the Author Back Into the Audience Research: A Hermeneutical Perspective on the Audience's Understanding of the Author
2013 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Hlasovací zařízení ve výuce fyziky
2011 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Moderátorský televizní projev a jeho percepce mladým publikem
2011 |
Fakulta sociálních věd
publication
New configurations of the audience?: the challenges of User-Generated Content for audience theory and media participation
2011 |
Fakulta sociálních věd
publication
Tracking Digital Audiences in the Disrupted Public Sphere. The Journey of Czech Audiences from Television to Social Media
2023 |
Fakulta sociálních věd
publication
Audiences' Perceptions of Authors : Is the Author Reborn or Did She Ever Die?
2015 |
Fakulta sociálních věd
publication
Sportovní diváctví a sledovanost sportu v médiích u vysokoškoláků
2010 |
1. lékařská fakulta, Fakulta tělesné výchovy a sportu
publication
Academic study of media audiences in Czech Republic
2011 |
Fakulta sociálních věd
publication
Invisible Audiences: Structure and Agency in Post-Socialist Media Studies
2013 |
Fakulta sociálních věd
publication
Jak se v zájmu vlastní proměny učit formativnímu textu pro ty a s těmi, s nimiž je nám dáno žít
2012 |
Evangelická teologická fakulta
publication
Porovnání fotbalového a basketbalového publika podle sociodemografických charakteristik
2007 |
1. lékařská fakulta
publication
Small acts of engagement: Reconnecting productive audience practices with everyday agency
2019 |
Fakulta sociálních věd