ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "Early tracking"
Early tracking
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
Shadow education in the context of early tracking: between-track differences in the Czech Republic
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Postoje učitelů k časnému rozdělování žáků a jejich zkušenosti s přechodem žáků do víceletých gymnázií
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Early Tracking in the Czech Education System
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Názory českých rodičů a veřejnosti na časné rozdělování žáků.
2009 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Názory českých rodičů a veřejnosti na časné rozdělování žáků.
2009 |
Pedagogická fakulta
publication
Rozdíly v matematické a čtenářské gramotnosti chlapců a dívek a raná selekce: trendy v obou zemích po rozdělení Československa
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Fakulta sociálních věd, Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium
publication
Essays on the effects of early school tracking
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Extending the ILSA Study Design to a Longitudinal Design. TIMSS and PIRLS Extension in the Czech Republic: CLoSE Study
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Postoje rodičů k volbě základní školy
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
How do principal assign teachers to classes at elementary school?
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Přechod žáků do víceletých gymnázií v selektivních systémech - srovnávací analýza
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Factors affecting the transition of fifth graders to the academic track in the Czech Republic
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
Faktory ovlivňující přechod žáků 5. ročníků na osmileté gymnázium
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Alphabetical order effects in school admissions
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Fakulta sociálních věd, Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium
publication
Alphabetical order effects in school admissions
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Academic Optimism and Non-Cognitive Outcomes in Czech Lower Secondary Schools
2019 |
Pedagogická fakulta