ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "Emotional design"
Emotional design
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
Eye Tracking in Emotional Design Research: What Are Its Limitations?
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Emotional design in learning games for children: effects of visual aspects
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Cognitive Impact of Emotional Design in Educational Video Games for Children
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
How effective is emotional design? A meta-analysis on facial anthropomorphisms and pleasant colors during multimedia learning
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Contextual animation in multimedia learning materials for pre-adolescents: The saga of null results continues
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Effects of Educational Video Games' Surface Qualities on Motivation and Learning
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Customization in educational computer games and its effect on learning: Experimental study with primary school children
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Children like it more but don't learn more: Effects of esthetic visual design in educational games
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Can narrative cutscenes improve home learning from a math game? An experimental study with children
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Anthropomorphic faces and funny graphics in an instructional animation may improve superficial rather than deep learning: A quasi-experimental study
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Learning and motivational effects of computerized educational games for children 9-10 years of age
2017 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Anthropomorphisms in multimedia learning: Attract attention but do not enhance learning?
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Decorative animations in a learning game for grade 3-4 children: An eye-tracker study
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Children Like It More but Don't Learn More: Effects of Visual Design of Multimedia Learning Materials on Learning Outcomes
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta