ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "disfluencies"
disfluencies
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Effects of frequency in the distribution of disfluencies in language production of Czech speakers with aphasia
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Poruchy plynulosti řeči u dětí s vývojovou dysfázií
+1
2003 |
1. lékařská fakulta
publication
Distribution of pauses in discourse production of Czech speakers with aphasia
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Oral reading tasks as proficiency indicators: Insights from a learner corpus study
2023 |
Filozofická fakulta
publication
Bayesian changepoint detection for the automatic assessment of fluency and articulatory disorders
2013 |
1. lékařská fakulta
publication
Repeats in native and learner English
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Repeats in advanced spoken English of learners with Czech as L1
2017 |
Filozofická fakulta
publication
Spoken Language Treebanks in Universal Dependencies: an Overview
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
False Starts and Self-corrections in Learner and Native English
2018 |
Filozofická fakulta
publication
Dva projevy spontánnosti: opakování stejných slov a překlepy, přeřeknutí, slovní fragmenty
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Koktavost. Překlad (Lechta, Viktor - Baxová-Šarközyová, Eva: Zajakavosť)
2001 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Filled pauses as forensic parameters: Individual and cross-accent variation in Czech
2018 |
Filozofická fakulta
publication
Can processing fluency lead to increase of perceived risk?
2012 |
Filozofická fakulta
publication
On the relation between L1 and L2 speech rate
2017 |
Filozofická fakulta
publication
The role of relative frequency in the production of prepositional phrases in aphasia in Czech
2021 |
Filozofická fakulta
publication
If It's Difficult to Pronounce, It Might Not Be Risky: The Effect of Fluency on Judgment of Risk Does Not Generalize to New Stimuli
2017 |
Fakulta sociálních věd
publication
Using reading tasks to predict proficiency in spoken learner corpora
2021 |
Filozofická fakulta