ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "gaming industry"
gaming industry
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Developer Credit: Para-Industrial Hierarchies of In-Game Credit Attribution in the Video Game Industry
2022 |
Fakulta sociálních věd
publication
Moderství počítačových her : mezi komunitní praxí a herním mainstreamem
2021 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
The moral economy of user-created content in the digital game industry
2021 |
Fakulta sociálních věd
publication
"Footage Not Representative" : Redefining Paratextuality for the Analysis of Official Communication in the Video Game Industry
2016 |
Fakulta sociálních věd
publication
Video Games and the Asymmetry of Global Cultural Flows: The Game Industry and Game Culture in Iran and the Czech Republic
2017 |
Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
EmohawkVille: Virtual City for Everyone
2015 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Shadow academy of video game production-industrial reflexivity of Mythic Quest: Raven's Banquet
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Current Studies of Games and Play in the Czech Republic
2013 |
Filozofická fakulta
publication
Summoning Ghosts of Post-Soviet Spaces: A Comparative Study of the Horror Games Someday You'll Return and the Medium
2023 |
Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Smart Areas: A Modular Approach to Simulation of Daily Life in an Open World Video Game
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Breaking Barriers: The Emergence of a Video Game Culture and Industry in the Arab World
2023 |
Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Czech Republic
2021 |
Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Europe (Central and Eastern)
2021 |
Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Towards a Typology of Video Game Trailers: Between the Ludic and the Cinematic
2015 |
Fakulta sociálních věd
publication
Nástroje pro výuku řízení chování umělých bytostí založené na mechanismu POSH
+1
2006 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Flow Genres: The Varieties of Video Game Experience
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Normalizing player surveillance through video game infographics
2022 |
Fakulta sociálních věd
publication
Why you should empirically evaluate your AI tool: From SPOSH to yaPOSH
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Using Behavior Objects to Manage Complexity in Virtual Worlds
2017 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Počítačové hry na Blízkém východě : procedurální rétorika a její role v utváření muslimské identity
2012 |
Filozofická fakulta