ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "group session"
group session
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Hagioterapie jako dílčí metoda psychoterapie
2015 |
Fakulta tělesné výchovy a sportu, 1. lékařská fakulta
publication
Metodika práce poradce při vedení poradenských skupin
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Policies, programmes and interventions: Results of focus groups with practitioners, policymakers and researchers
2013 |
Filozofická fakulta
publication
Strategie informovanosti veřejnosti k riziku radonu
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Metodika práce výchovného poradce při vedení poradenských skupin
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Efekt třídenního kurzu Feldenkraisovy metody na subjektivní vnímání rozsahu pohybu, bolesti a nálady
2016 |
Fakulta tělesné výchovy a sportu
publication
Adiktolog vstupující do praxe: kazuistická studie terapeutické skupiny
2018 |
1. lékařská fakulta
publication
Rodinné konstelace v rámci skupinové Gestaltterapie na oddělení a v denním stacionáři pro neurotické pacienty
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Hagioterapie jako citlivý prostředek misie?
2012 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Tvořivá cesta k porozumění hudebnímu dílu na základní umělecké škole
2009 |
Pedagogická fakulta
publication
Schizophrenia and quality of life: patient-reported outcomes on group family psychoeducation
2004 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
About the Importance of Attention Training in Elderly Patients
2015 |
3. lékařská fakulta
publication
Methodological Considerations for Qualitative Research with Immigrant Populations: Lessons from Two Studies
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Value of schizophrenia treatment I: The patient journey
2018 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Kazuistická studie klienta dětské a dorostové adiktologické ambulance s primárně užívanou návykovou látkou marihuanou
2019 |
1. lékařská fakulta
publication
Sebepodpora začínajících učitelů v rámci projektu reflektovaných pedagogických praxí
2021 |
Filozofická fakulta