ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "two-choice task"
two-choice task
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
GAZE TRANSITIONS IN MULTIPLE CHOICE TASKS WITH GRAPH AND TEXT REPRESENTATIONS
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
STUDENTS' SOLVING OF MULTIPLE-CHOICE TASKS FOCUSED ON GRAPH SLOPE INTERPRETATION OBSERVED BY THE EYE-TRACKING METHOD
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Does the type of task affect prey discrimination learning in avian predators?
2023 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Uncertainty effect revisited using physical lottery format
2009 |
Fakulta sociálních věd, Matematicko-fyzikální fakulta, Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium, Ústřední knihovna
publication
STUDENTS INTERPRETATION OF GRAPH SLOPE IN KINEMATICS INVESTIGATED BY THE EYE-TRACKING METHOD
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Students Interpretation Of Graph Slope In Kinematics Investigated By The Eye-Tracking Method
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Intracerebral mechanisms explaining the impact of incidental feedback on mood state and risky choice
2022 |
2. lékařská fakulta
publication
Revealing students' misconceptions about basics of molecular biology and genetics
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Uspět neznamená umět
2016 |
Přírodovědecká fakulta
publication
War's enduring effects on egalitarian motivations and in-group biases
2014 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Toward a New Approach to Cross-Cultural Distinctiveness and Typicality of Human Faces: The Cross-Group Typicality/Distinctiveness Metric
2019 |
Ústřední knihovna, Přírodovědecká fakulta
publication
Decoding of Baby Calls: Can Adult Humans Identify the Eliciting Situation from Emotional Vocalizations of Preverbal Infants?
2015 |
Fakulta humanitních studií
publication
EVEN SMALL DIFFERENCES IN ATTRACTIVENESS AND FORMIDABILITY AFFECT THE PROBABILITY AND SPEED OF SELECTION: AN ONLINE STUDY AND AN OFFLINE REPLICATION
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Reading comprehension profiles of Czech struggling readers
2017 |
Pedagogická fakulta