ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "PIRLS"
PIRLS
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Exportovat aktuální pohled
publication
Čtenářské, matematické a přírodovědné úlohy pro první stupeň základního vzdělávání. : Náměty na rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění šetření TIMSS a PIRLS 2011.
2013 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Čtenářská gramotnost a zhodnocení testového materiálu PIRLS 2001
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Výzkumy čtenářských dovedností českých žáků
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Kde žáci v polovině základního vzdělávání selhávají při porozumění čtenému polemickému textu
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Extending the ILSA Study Design to a Longitudinal Design. TIMSS and PIRLS Extension in the Czech Republic: CLoSE Study
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Faktory ovlivňující přechod žáků 5. ročníků na osmileté gymnázium
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Čtenářská gramotnost v současných RVP
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Factors Explaining the Interest of Czech Students in Reading and Mathematics
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Víceletá gymnázia jako problém vzdělávací politiky ČR a postoje rodičů a veřejnosti k nim
2004 |
Pedagogická fakulta
publication
Možnosti a realizace rozvíjení porozumění věcných textů u žáků základní školy
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Rozdíly v matematické a čtenářské gramotnosti chlapců a dívek a raná selekce: trendy v obou zemích po rozdělení Československa
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Fakulta sociálních věd, Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium
publication
K testu jazykových dovedností žáků 6. ročníků v projektu CLoSE
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Úlohy pro rozvoj dovedností : Metodická publikace pro učitele základních škol a víceletých gymnázií
2014 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Systemic Approach to the Development of Reading Literacy: Family Resources, School Grades, and Reading Motivation in Fourth-Grade Pupils
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Factors affecting the transition of fifth graders to the academic track in the Czech Republic
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
Mechanismy rozvoje dětského čtenářství a čtenářské gramotnosti v rodině
2013 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Ústřední knihovna
publication
Možnosti praktické práce s daty z mezinárodních vzdělávacích studií: problémy a jejich praktická řešení
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Reading strategies activated in experimental research
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Čtenářská gramotnost v evropském kontextu
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Mathematical education in the context of educational inequalities in Czech primary schools
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Is Academ ic Tracking Related to Gains in Learning Competence? Combining Propensity Score Matching and Analysis of Differential Item Functioning
2019 |
Pedagogická fakulta